• Dit evenement is voorbij.

Jubileumdag v.v. Serooskerke

20 mei 2023

Op zaterdag 20 mei 2023 bestaat onze voetbalvereniging 75 jaar. Heel dit jaar worden er verschillende activiteiten georganiseerd. Op 20 mei aanstaande, de dag dat we 75 jaar bestaan,  maken we er een speciale feestelijke dag van.

We nodigen leden, supporters, oud leden en iedereen die bij onze prachtige vereniging betrokken zijn(geweest) van harte uit om deze dag bij te wonen.

De inloop is vanaf 13.30 uur, waar koffie, thee en iets lekkers gereed staat. De laatste thuiswedstrijd van dit seizoen spelen we tegen Luctor – Heinkenszand en start om 14.30 uur. Na de wedstrijd is er onder het genot van een muziekje en een drankje volop gezelligheid. We kunnen dan gezellig napraten, bijkletsen over de goeie oude tijd. We zouden het als bestuur en jubileumcommissie leuk vinden als u allen komt, dus bel oude teamgenoten op en kom allen naar sport Noordhout aan de Kadetweg 4 in Serooskerke.

Rond 18.30 uur zal er een heerlijk buffet worden verzorgd. Met daarna gezellige muziek verzorgd door onze eigen huis dj’s.

In verband met het eten is wel noodzakelijk dat je jezelf even aanmeld. Dit kan bij Bert Francke – bertfrancke@hotmail.com – 06-36192667.

De kosten hiervoor bedragen € 12,50 p.p. (Sponsoren en leden van de club van 50 krijgen hiervoor een aparte uitnodiging)

Vergeet je niet aan te melden als je wilt blijven eten en graag tot zaterdag 20 mei!

PS. In het oude brandspuithuis aan de Torenstraat Serooskerke is er een speciale jubileum expositie van 75 jaar vv Serooskerke ingericht.

Het brandspuithuis is open op elke woensdag van 13-17 uur (met uitzondering van feestdagen), zie ook http://www.hetoudebrandspuithuis.nl/index.html.

Bestuur en jubileumcommissie vv Serooskerke

Jubileumdag v.v. Serooskerke